}

''tre kan behålla en hemlighet om två av dom är döda''

Hejhej, Idag har jag varit ledig från skolan.
jag som skulle ta sovmorgon idag hade jag tänkt, men då vaknar jag vid 8 och kan inte somna om, STÖRANDE.
menmen...
Asåå jag kan verkligen inte sluta lyssna på denna låten !
den ärju så braa'
ojojoj
idag har jag varit hemma mest , men senare sen åkte jag te a6, kollade på skor och jacka.
hittade skor (vill gärna ha adidas men får köpa det till våren ist)
svart/vit, jagvet inte.... snyggare när man har påsig dom, tkr jag :/
vet inte vilka jag ska välja ;//
vad tkr ni ?

kommerntarer
Postat av: Theresia

Jag tycker dom svarta :))

dom är snyggast men dom vita är väl också ok :I

2010-09-29 @ 15:38:42
URL: http://theresianilsson.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0