}

am I a fool who sits alone talking to the moon..

sitter här men en isbit tryckt mot min tand.. jag visste inte att det skulle göra såhär ont att ha tandställning.. :(
aja, jag får väl leva med det :)
Idag har det varit en kort dag med mycket saker som måste göras. Det började med tandläkarn, så nu har de satt dit hela tandställningen.. sen var det skolan, typ två lektioner bara, yeey :) efter skolan gick jag ut med diva, sen så åkte ja och red för första gången på klämmestorp och nu har jag precis duchat och ätit och sitter här och skriver om något tråkigt om ingen igentligen bryr sig om men ändå läser... x)
jag har också lyssnat på bruno mars (♥) medans jag har grejat lite med mitt photo-pogram, såhär blev det:
mitt öga.
seyou another time.

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0