}

*Chewbakka*

heeeeej, mamma har beställt nagelgrejer till mej! jagvet inte varför men hon frågade om jag ville ha det, och ja ba emm aa visst :D:D:D höhöh  så nu ska jag lära mig att göra gelé naglar ! :D
vi beställde :
en uv lampa så att gelé naglarna torkar, om man inte har en sådan så torkar inte gelén. så den ärju ganska bra att ha :)
sen så ska vi köpa gelé färger osv.
japp sånna färger äre :)
jag är sjuk :( så jag tror inte jag går till skolan på måndag, jag är så himmla förkyld, sen sår har jag typ fått nån inflammantion i ögonen ? så det gör jätte ont när jag kollar åt olika håll, typ upp, ner, åt sidan osv. så jag kan bara kolla rakt fram ;s jättenajs.
aja, ska gå nu hejdå ! :)

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0