}

king for a day, princess by dawn.

hejhej, här sitter jag med popcorn helt ensam... näe inte helt ensam, mina syskon ee ju hemma men...

dagens låt idag får bli:
Red tide av  yeeeeaaaaahh...
den är ganska seg, passar bra idag tkr jag ..
Ska kolla på american pie nu (?) har aldrig sett den, fast den är några år gammal(host)...
om 2 veckor ska jag te skåååneeee!
It's gonna be legen......wait for it........ DARY :)
btw så kollade jag på harold and kumar 2 igår igen, och The Lovely Bones (flickan från ovan) oxxå, ni vet ju att jag älskar den filmen ♥

kommerntarer
Postat av: julia! yeeeehh

hehe, den filmen är verkligen onormal! asså flickan från ovan.. jag och tilda tittade på den och vi fattade ingenting! ;)

2011-07-04 @ 13:30:40

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0