}

Sometimes I should just keep my mouth shut, or only say hello.

Hejhej, har vart i min sommarstuga så har inte kunnat uppdatera ngt ;)

DAgens låt:
Lätt att få på hjärnan som några har förstått inann enligt twitter ? ;)
Gör inte så mkt just nu,ska hoppa in i duchen snart kanske...
här kommer iaf nårra bilder från Minihästarna i sommarstugan :
busiga!
från förrförra året tror jag :P  ↑
och en liten bild på en smutsig Helmer ♥

kommerntarer
Postat av: Anonym

Aw tycker jag känner igen den där vita ponnyn. Vet du något om vart den stått innan om den stått i Tenhult eller något? tycker jag känner igen den xD kan va den lilla söta killen som min lillasyster hjälpte till att rida ibland för några år sedan xD

Svar: Vi hade honom i Tenhult innan vi sålde honom, Helmer heter han. Nu finns han i habo :)
fillipinen.blogg.se

2012-08-01 @ 19:47:55
URL: http://darksog.blogg.se

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0