}

-

Det var väl ändå lite sjukt eller? är det bara jag som tycker det? och " John Lennon never even met Simon Cowell" hahah what? Och nej jag tycker inte att One direction är dåliga, de faktiskt ganska bra, men ibland undrar man ju..
Men frågan är... Skulle One Direction var lika kända om de inte var så snygga? Nej tror inte det.
det är ganska irriterande när man går till en video på yt och det står något om utséende på toppkommentarerna, för det är väl inte utséendet musiken är till för?

kommerntarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

sv: Det här var första gången för mig, och det var grymt! :D

2012-04-18 @ 21:21:26
URL: http://majakron.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0