}

When you and I and he and she are we

Jag skulle ha lagt upp en bild på mitt hår, men jag kom just på att jag hade glömt den hos min tomtenisse becka förra veckan, och jag får den på tisdag så vi får ta det då! Sen försökta jag ta kort med webbkameran, men det syntes inte riktigt så det blev inte skulle bli när det inte blev som det skulle som jag sa när jag köpte glass åt min mormors kanin och nu fattar du inte vad jag blaháar om va? precis så.
jag har ett cpryck ianstiktet och ett påskägg på huvet. I'm so badass.

kommerntarer
Postat av: Julia :)

Du ser ut som min favorit bajshög!!!

2012-04-08 @ 20:04:31

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0