}

5 saker ni kanske inte visste om mig

Ni som inte känner mig kanske inte vet så mkt om mig, så därför kommer 5 saker om mig själv!
Mina föräldrar skilde sig när jag var 5/6 år, och varje måndag "byter jag plats" just nu är jag hos pappa. Jag ska till mamma på måndag ;)

Jag har typ en liten konstig "fobi", jag tål INTE när man trycker fingertoppar mot varandra eller om man typ trycker in köttet, svårt att förklara...

det här är vad jag menar,jag har väldigt svårt att titta på den, bluuu...

Jag har räls (tandställning). Fast bara där uppe ^^)

Jag har haft många husdjur... En hund, 1,2,3 hamstrar, 2 foderhästar, 1 egen häst och just nu har vi en hund, en kanin och massor av fiskar!


Jag har en stor familj! Jag har 5 syskon, 2 riktiga föräldrar och två "styvföräldrar".
Egentligen har jag bara 2 riktiga syskon. Men min pappa och min "styvmamma" har ett barn ihop alltså blir det mitt halvsyskon. Och min "styvpappa" hade redan två barn när han gifte sig med mamma och därför blir det mina "styvsyskon". HAha, hoppas det inte blev för krångligt!





kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0