}

Hear the sound of the falling rain, Coming down like an Armageddon flame

Sitter här och lyssnar på lite musik.. Jag har inte direkt något att göra ..inte något speciellt att säga heller... eller jo förresten! Filmen jag såg igår -->A walk to remember<-- Var ganska bra, fast jag trodde den skulle vara sorgligare :( Men men, har ngn ett tips på sorgliga filmer?
jahopp, jag får väl fortsätta lyssna på min musik då.. Lamt inlägg detta blev..*pinsam tystnad* >.<
hejdå!



"Stand the fuck up! This isn't a fucking Coldplay show!"

kommerntarer
Postat av: Ellen!

har nyss börjat läsa din blogg och den är jätte bra!

Tänkte fråga om du vill göra länkbyte?

2012-01-07 @ 20:44:25
URL: http://byfoppa.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0