}

sorry guys,

förlåt att jag inte bloggat något på 2 dagar ! jag har varit lite upptagen med annat..
Men iaf så började skolan idag! en ganska bra start tyckte jag :D Sen gick jag hem till julia och vi hade ett litet "minimaraton" av Vampire Diaries, coh nu sitter jag här hemma i mitt rum! Jag ska precis kolla på det nya avsnittet av HIMYM, yeey äntligen *u*
igår hängde jag upp lite tavlor i mitt rum, jag hade tänkt att jag skulle sätta upp lite bilder och sånt som jag tagit på mina vänner och mina husdjur osv. sen i helgen hade jag tänkt att rensa igenom mitt rum! det kommer ta lång tid! Men nu ska jag kolla på How i met your mother så hejsålänge!

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0