}

you left no space for me to grow, so I had to break away

Hallå! ganska irriterad är jag faktiskt! jag skulle sätta mig för att kolla på det nya avsnittet av himym, MEN då har det inte kommit något, för det kommer nästa vecka! Måsta alla serier "ta pauser" HELA TIDEN?!? AAARHHG. Ilandsproblem, jagvet.. men sånna problem har jag ...
>.<

förövrigt har min kära vän felicia lundberg skaffat blogg igen! klicka på bilden för att kolla in bloggen!

kommerntarer
Postat av: felle

haha tackar för länkning! Tycker jag passar bra på hästen, ser ut som jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv! love horses <3<3<3

2012-01-26 @ 21:55:30
URL: http://lundbergfelicia.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0